elero díky novému firemnímu logu více zviditelňuje strategické přeskupení.

„Modrá je nová oranžová“ znamená nový strategický směr.

Inge Rappold, vedoucí marketingu společnosti elero

Juan Pablo Boz, marketingový ředitel ve společnosti Nice

„Modrá je nová oranžová“ znamená novou strategickou orientaci.

Tradiční bádensko-württemberská společnost elero má nové firemní logo. Oranžová se stala modrou, přídavek „NICE company“ byl nahrazen „Sun Shading Solutions Nice“. Podle Inge Rappold, vedoucí marketingu, společnost elero tímto způsobem zviditelňuje svou strategickou změnu navenek: „Poptávka po moderních řešeních ochrany proti slunci v posledních letech neustále roste. Tento vývoj znamenal, že v průběhu let jsme stále více sdružovali své silné stránky s naší mateřskou společností Nice a stali jsme se specialisty na ochranu proti slunci v Nice. Nabízíme proto produkty a řešení od obou značek: elero a Nice. A přesně tento slib jsme zakomponovali do našeho nového loga.“

Kvalita a inovace
elero je oficiálně to, co společnost již nějakou dobu představuje: adresa „Sun Shading Solutions“ v rámci skupiny Nice. Nová barva a přídavek signalizují dvě věci: zkušenost společnosti elero jako tradiční německé společnosti a sílu globálního hráče Nice. „Nadále stojíme za inovacemi a kvalitou made in Germany a nadále přikládáme velký význam spolupráci se specializovanými prodejci. Toto spojení know-how zároveň pohání produktové inovace, jak ukazuje příklad Yubii Home,“ říká Inge Rappold. Nový systém chytré domácnosti Yubii je kompletním řešením pro specializované partnery, které přesahuje pouhou automatizaci sluneční ochrany. Brána je kompatibilní s mnoha produkty společností elero a Nice – a také s více než 3000 zařízeními jiných značek. Maloobchodníci tak mají více možností, jak nabídnout svým zákazníkům integrované a individuální řešení z jednoho zdroje.

Udržitelný přechod
elero převede všechny materiály krok za krokem, také z důvodů udržitelnosti, jak vysvětluje Inge Rappold: „Použijeme všechny dokumenty a reklamní materiály, které jsou stále k dispozici, dokud nebudou spotřebovány, protože udržitelnost je deklarovaným cílem Nice a je pro nás také důležitý kurz.“ Nový generální katalog je již vytvořen v novém designu a byly obnoveny i webové stránky. V polovině roku poskytne elero svým partnerům modulární řešení Point of Sales s novým vzhledem.

Silný výkon celé skupiny
Pro Juana Pabla Boze, marketingového ředitele v Nice, byla nová značka důležitým krokem pro celou skupinu: „Nice používá novou značku k ilustraci změn v posledních několika letech. Společnost byla založena před téměř 30 lety a od té doby se výrazně rozrostla jak geograficky, tak s rozšířenou nabídkou produktů. Pokud jde o jasné uznání a jednotný vzhled, přepracovali jsme naši značku a jsme rádi, že naše silné stránky se nyní odrážejí také v logách našich dceřiných společností.“